Ser una nena

Ser una nena

por Manon Manson -
Número de respostas: 0

Bon dia !

Vaig néixer (néixer) el 23 de novembre de 1999, havia de néixer (néixer) l'11 de desembre però vaig decidir (decidir) arribar (arribar) abans. No importa, aquestes dues dates em situen (situar) sota el signe de Sagitari. No crec (creure) en l'astrologia, en particular pel "efecte Barnum", que designa (designar) un biaix cognitiu que indueix (induir) qualsevol persona a acceptar (acceptar) una descripció vaga de la personalitat com a aplicant (aplicar) específicament a si mateix.

Tres anys

A la foto, estem celebrant (celebrar) els meus tres anys a l'escola, tinc (tenir) un record molt bonic d'aquell dia, un record poc precís però bonic. Sé que em vaig sentir (sentir) bé en aquell moment. Sempre he estimat (estimar) l'escola, però des de l'institut, ja no l'estimava (estimar) perquè em vaig sentir (sentir-se) malament durant la meva adolescència. Avui, em sento (sentir-se) millor a la Universitat.

En la meva família, sempre hem celebrat (celebrar) aniversaris. Jo tinc (tenir) tres germans i una germana: això vol dir moltes festes al llarg de l'any, comptant (comptar) els meus pares. Aviat, serà (ser) el meu aniversari, i ens agrada (agradar) reunir-nos (reunir-se) en família per celebrar (celebrar). Mengem (menjar) coses que ens fan (fer) feliços :  sovint coses que no fan (fer) feliç el cos. Però el que prefereixo (preferir), és que la festa porti (portar) bé el seu nom: posem (posar) la música molt forta (però som (ser) simpàtics, avisem (avisar) els veïns abans). Cantem (cantar) i ballem (ballar). Aquests són (ser) els meus moments preferits de la vida.

Vaig estimar (estimar) la infància, m'agradaria (agradar) encara ser una nena. I de vegades, veig la vida com una nena. Ho trobo meravellós, un nen. Aquest pot ser un discurs molt comú, però ho dic en serio, perquè és la meva experiència. De vegades em diuen (dir) que tinc (tenir) les reaccions dels nens: en la meva espontaneïtat o en la meva meravellat de la vida.