Parlem d'amor en cançons

És que m'agrades molt, Ginestà

És que m'agrades molt, Ginestà

par Emma Bruneau,
Nombre de réponses : 0
Bon vespre a tothem,

La cançò que he triat és "És que m'agrades molt" del grup Ginestà. El titol prové de l'àlbum Suposo que l'amor és aixo. "És que m'agrades molt" és una canço  coneguda que ràpidament es va etablir en el Top 100 de la llista de la mùsica segons el web : És Que M'agrades Molt by Ginestà from Spain | Popnable.

La cançò té un ritme molt suau i convida a recordar bons records dels bons moments entre els amants com el podem escoltar a l'enllaç de youtube: GINESTÀ - És que m'agrades molt - YouTube. La lletra està disponible aquí : És que m'agrades molt, de l'àlbum "Suposo que l'amor és això" (Ginestà) - Viasona.

El amant que canta és introspectiu sobre el mateixi i sobre la seva relació i descobreix que està realment enamorat : "suposo que l'amor és aixo". Aquesta frase obre i tanca la cançò. La primera obre una reflexiò sobre la seva relaciò i l'última conclou i affirma l'estatus romàntic de la seva relaciò. En aquesta cançò, l'amant defineix l'amor a travis dels gestos quotidians "I un petó sota aquell arbre/
i un adéu a l’estació". L'amor escalfa cada moment, fins i tot a l'hivern, una estació freda que pot ser trista pel fred, la manca del calor i el sol,... Peró junts, són més forts quan s'abracen després d'un malson.

Algunes paraules que em semblen complicadas són: "palpentes", "malson" i "racons". "palpentes" es tracta d'utilitzar les mans més que els ulls per trobar el camí correcte. "malson" designa un somni angoixó. "racon" designa l'angle on es troben dues superfícies.

El meu vers preferit és "Un passeig per abraçar-te/ i parlar d’algun malson" perque demostra que fins i tot en els moments d'angoixa, els amants estan l'un per l'altre.

Espero que us hagi agradat aquesta cançó!