Escrivim una carta (activitat d'entrega via fòrum)

Estimada Louise

Estimada Louise

par Maria-Fernanda Godoy Cantillan,
Nombre de réponses : 0

Estimada Louise,

Espero que estiguis molt bé.

La meva tornada a França va estar bé, he agafat el tren i després el metro per arribar a la meva casa a Rennes. Estava estressada perquè hi havia molts trens suprimits per les vagues a París però el meu tren si estava disponible i vaig poder arribar tranquil·lament a la ciutat…

Durant la meva estada a Andorra, vaig recordar quan ens ajuntem a classe i em dibuixaven els meus quaderns mentre que jo cap als apunts de la classe i després et veia escriure precipitadament la classe quan el professor estava esborrant el pissarra. Encara segueixen estant als meus quaderns !

Aquest any faré un màster d'història i de ciències polítiques a l’universitat de Rennes 2, estic entusiasmada per començar perquè conèixer noves persones i estudiaré coses noves sourire No obstant, m'hauré de preparar per al nou ritme d'estudi i les exigències dels professors, crec que ni tindré temps per poder treballar paral·lelament. I tu?

He passat molt de temps sense veure't, et vindria de gust venir a casa per dinar? faré una especialitat d'Andorra que vaig aprendre allà.

Tant de bo veure’ns aviat.

Una abraçada,

Maria-Fernanda