Siirry pääsisältöön
Sivupaneeli
CURSUS
Etusivu
Lisää
Suomi (fi)
Brezhoneg (br)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Gaeilge (ga)
Gàidhlig (gd)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Suomi (fi)
Svenska (sv)
Vietnamese (vi)
Русский (ru)
العربية (ar)
فارسی (fa)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
Käytät vierailijatunnusta
Kirjaudu
CURSUS
Etusivu
Näytä kaikki
Tiivistä kaikki
Avaa kurssisisältö
Avaa lohkot
Outils et guides
Formation continue des personnels
HELPDESK
Supports de formation sur logiciel de gestion de tickets "Esup-HelpDesk"
Supports de formation sur logiciel de gestion de tickets "Esup-HelpDesk"
Section outline
◄
Yleinen
►
Liste des participants aux différentes sessions de formation
Valitse aktiviteetti Support de formation du 16 juin 2009 (Service Intérieur)
Support de formation du 16 juin 2009 (Service Intérieur)
Verkko-osoite
Valitse aktiviteetti Mardi 16 juin 2009 de 9H à 12H dans la Salle 148 –...
Mardi 16 juin 2009 de 9H à 12H dans la Salle 148 – Campus de la Harpe
Valitse aktiviteetti Plateforme Esup-HelpDesk de formation
Plateforme Esup-HelpDesk de formation
Verkko-osoite
Valitse aktiviteetti ATTENTION : La plateforme est uniquement accessibl...
ATTENTION : La plateforme est uniquement accessible en interne
Valitse aktiviteetti Support de formation du 1et 2 février 2010 (CRI)
Support de formation du 1et 2 février 2010 (CRI)
Verkko-osoite
◄
Yleinen
Siirry...
Kurssin pääsivu
Liste des participants aux différentes sessions de formation
►
Liste des participants aux différentes sessions de formation