La rutina ideal

El dia abans del cap de setmana

El dia abans del cap de setmana

par Zelie Lechappellain,
Nombre de réponses : 0

Bon dia !!

Crec que el meu dia preferit és divendres des que vaig començar l'escola de postgrau. Crec que divendres és un dia per deixar anar la pressió. És el dia just abans del cap de setmana que esperem amb moltes ganes. 

Els divendres, només tinc una classe a primera hora de la tarda, cosa que em dóna l'oportunitat de fer moltes coses. Normalment em desperto cap a les 9 del matí, no m'agrada menjar tan bon punt em desperto per no esmorzar. Endreço i netejo el meu apartament directament per començar el cap de setmana amb el cap clar. Cap a les 10 del matí, començo a preparar-me per poder anar a la universitat. Depenent de l'hora a la qual estigui llest, aniré a treballar o em faré el menjar. Com que no esmorzo al matí, menjo bastant d'hora a l'hora de dinar. Cap a les 11:30 del matí menjo, m'agrada prendre'm el meu temps, no m'agrada tenir pressa a la vida.

Cap a les 13, surto de casa per anar a la universitat, sempre arribo d'hora per anar a classe. Cap a les 4 de la tarda, s'acaba la classe i m'allibero de la meva setmana. M'agrada fer una activitat que no puc fer entre setmana com si estigués a la universitat. Per exemple, vaig al museu quan hi ha una nova exposició o prenc un cafè amb els meus amics. 

Cap a les 7 de la tarda, torno a casa, em poso un vestit còmode i cuino menjar. Menjo mentre miro una pel·lícula o una sèrie. Els divendres me'n vaig a dormir bastant d'hora, ja que acostumo a sortir els dijous a la nit. Així que estic molt cansat del dia. Dormo cap a les 22.  

Aquí teniu el meu dia preferit de la setmana 

I tu, quin és?