La rutina ideal

Dissabte és el primer dia del cap de setmana !

Dissabte és el primer dia del cap de setmana !

de Zoe Lemonnier -
Número de respuestas: 0

El meu dia preferit de la setmana és el dissabte. Dissabte representa el final de la setmana. També és l'únic dia del cap de setmana en què les botigues estan obertes. La meva mare treballa els dissabtes però m'agrada passar el dia amb el meu germà i conèixer-la al vespre.

Normalment em llevo entre les 9 i les 9:30 del matí. Estic esperant que el meu germà s'aixequi per poder dinar junts. En general mengem cap a les 10 del matí. Després treballo fins al migdia, reprenc les classes de la setmana. Després de dinar, anem a passejar amb el meu germà. Sortim sovint al voltant de les 14 h. Fem tot tipus de coses, anem a comprar, anem a comprar per sopar i passegem pel centre de la ciutat. Sovint ens aturem a berenar i en portem a la nostra mare que regenta una botiga de roba al centre de la ciutat. Tornem cap a les 6:30 p.m. i cadascú fem els nostres negocis. Com guardar les compres que vam fer, prendre una dutxa o veure una sèrie. La meva mare acaba la feina a les 19 h, quan torna a casa preparem un sopar d'aperitiu. Quan el meu sogre arriba a casa, mengem i després mirem una pel·lícula, és una mena de ritual.

El dissabte no sempre va igual, hi ha moments en què surto a veure els amics i acabo de festa el dissabte a la nit. També és una manera de passar el dia que gaudeixo. No m'agrada quan no faig res amb el meu dia, tinc la sensació d'haver perdut un dia del cap de setmana.