La rutina ideal

Dissabte, un dia especial !

Dissabte, un dia especial !

par Yousra Gourri Kriouar,
Nombre de réponses : 0

Bona tarda ! 


El meu dia de la setmana preferit és el dissabte ! 

M'encanta el dissabte perquè és un dia on per fi puc relaxar-me i fer tot el que m'agrada, un dia on puc alleujar tot l'estrès de la setmana. Sempre ho espero amb ganes.

Em llevo cap a les 9 (nou), tinc una bona dutxa i un bon esmorzar que ens prepara la meva mare, un esmorzar molt saludable i variat, (fruita, pastissos, té, pa casolà… ) Després netejo la meva habitació i ho deixo tot net. M'encanta anar a comprar amb els meus pares, normalment les fem cap a les 11(onze), i cada vegada que hi anem agafo ingredients per preparar un bon postre. Després anem a casa i preparem el dinar junts, m'encanta cuinar amb els meus pares. 

Després de menjar descanso una mica i cap a les 16 (cuatre) surto ja sigui amb la meva família, sola o amb la meva millor amica, depèn del dia, si surto amb la meva família, per exemple anem al costat del mar a beure un café o anem en un centre comercial. Quan surto sola, faig passejades en bicicleta per un parc natural. I quan surto amb lal meva millor amica, anem de pícnic o anem de compres. Arribo a casa cap a les 7(set)  de la tarda i preparo un petit berenar i m'assec davant del meu ordinador o telèfon i miro vídeos de YouTube o una pel·lícula. Sope amb la meva família a les 9 (nou)i després llegeixo un dels meus llibres preferits i finalment  cap a les 23 (onze)  vaig al llit. 

I aquí teniu el meu dissabte!

I l'endemà és diumenge, un dia de la setmana que no m'agrada gens, és massa avorrit i trist, em quedo a casa i faig els deures!