El meu aniversari (abans i ara)

El meu aniversari és ara i era abans especial

El meu aniversari és ara i era abans especial

Bởi Agnes Camatxo Buj -
Số lượng các câu trả lời: 0

Bon dia!

Una data molt important en la vida de cadascú és (ser) el dia de l'aniversari. Hi ha (haver) creences que diuen (dir) que, segons la data de naixement, tenim (tenir) unes predisposicions o unes altres. Vosaltres creieu (creure) en l'horòscop? Jo no gaire, però em sembla (semblar) curiós com a mínim.


El meu aniversari és (ser) el 25 (vint-i-cinc) de juliol. En la foto, complia (complir) 5 (cinc) anys. Pot semblar que 4 (quatre), però eren 5. Ho sé (saber) bé perquè al costat hi tinc (tenir) mon germà, que és (ser) 4 anys més jove. 

Quan era (ser) petita, celebrava (celebrar) el meu aniversari amb la família i amics i fèiem (fer) una festa. Abans m'agradava (agradar) jugar amb els companys, nedava (nedar) a la piscina, corríem (córrer) pel camp... Ara solem (soler) fer un dinar en família i un berenar-sopar amb amics. Complir anys és (ser) una mica diferent com més anys passen (passar), però l'important és (ser) complir objectius i tenir amb qui compartir les alegries i tristors.

De petita era (ser) inquieta i ara soc (ser) activa. Crec (creure) que, en aquest sentit, soc (ser) semblant. M'agrada (agradar) que les coses bones continuen (continuar), només enyoro (enyorar) les persones que ja no hi són (ser) i les despreocupacions. Estic (estar) contenta de tenir salut, energia i interessos. 

Les vostres entrades han de tenir uns 4 paràgrafs semblants als meus. Marqueu els infinitius. Tinc ganes de llegir-vos cười

Fins després!