La rutina ideal

El meu dissabte ideal

El meu dissabte ideal

par Emma Bruneau,
Nombre de réponses : 0

Bon dia!

El meu dia preferit és el dissabte. És un dia en què el ritme de treball és menys intens. També és un dia en què puc fer el que vull.

Per començar bé el dia, em llevo cap a les nou. Com que sóc més eficient i productiu al matí, faig alguns dels deures de la setmana. L'altra part la faig diumenge al matí. Intento acabar-les abans del migdia. Així estic lliure a la tarda.

Com que estic lliure a la tarda, faig el que vull. Sovint, cap a les dues, jugo a videojocs al meu Switch, però ara que tinc un llapis per a tauleta, estic intentant entrar en el dibuix digital tot i que no és molt fàcil. Hi treballo diverses hores, la majoria del temps fins a les 6 de la tarda. De vegades em prenc el temps de llegir per plaer, quan no és llegir per a la universitat. M'agrada llegir (i rellegir) els meus llibres preferits, de fantasia o ciència ficció com Hunger Games.

Finalment, al vespre, de vegades surto amb els amics al nostre bar preferit de Rennes. També m'agraden les vetllades sota cobertes mirant sèries de televisió.

I què t’agrada fer amb el teu dissabte?