Tinc castanyes (Plats Bruts)

Tinc Castanyes

Tinc Castanyes

par Mila Saboureux,
Nombre de réponses : 0

Hola a tothom!


Em sembla genial haver-nos introduït al dia de la castanyada, això no ho sabia. M'encanten les castanyes però sovint les confonc amb les castanyes! És enriquidor descobrir diferents tradicions! El que em va sorprendre va ser que aquest dia també se celebrés a França!


M'ha agradat molt veure l'episodi de la sèrie Dirty Dishes, els personatges són molt divertits però qui més em fa riure és en Lopes! Pobre Lopes, tothom li fa por. Té molta por i ho entenc! Els altres personatges fan molta por!

L'episodi és molt còmic però també molt misteriós. És intrigant de vegades (3,7 minuts), quan s'obre la porta i sentim el cruixir i després els peus d'un home que arriba.

Vaig tenir tanta por al minut 13, que no pensava que veuria un personatge amb una destral! El suspens dura amb la música intrigant al minut 15:51 on observem que l'Emma ha desaparegut. La música és dramàtica i crea tot el suspens però l'escena no deixa de ser divertida donada la reacció dels personatges (16.35 h) quan obren la porta per comprovar si l'Emma ha desaparegut. Hi ha escenes que representen el drama però també el suspens i que desperta la curiositat. L'escena més dramàtica i terrorífica és la de la jove del vestit blanc, el seu rostre és neutre i la música no és calmant (21.54). Sembla una pel·lícula de terror.


Bona nit!