Tinc castanyes (Plats Bruts)

Tinc Castanyes

Tinc Castanyes

par Rosanne Cotonea,
Nombre de réponses : 0

Bona nit,

Vaig triar el personatge de David Güell. És un dels protagonistes de la sèrie “Plats Bruts”. No mostra por al començament del capítol. Quan l'home ve a advertir-los que no s'han de quedar a l'apartament la nit de Tots Sants, el David no s'ho creu. Més tard aquella nit va entrar en pànic. Això és el que m'ha agradat d'aquest personatge, el fet que es mostri fort i després s'espanta. També vaig triar aquest personatge perquè en aquest capítol veiem que li agrada fer festa i a mi també m'agrada fer festa. El que no m'ha agradat és que denigra les tradicions catalanes i prefereix promocionar les tradicions que venen dels Estats Units.


El que em va sorprendre és que no sabia que hi havia una festa de la castanyada. Crec que és una cosa bé poder reunir-me en família, menjar castanyes en família i celebrar els difunts.


« Segur que hi ha una explació científica, oi ? » 16:13

Aquesta cita, als setze minuts i tretze segons, ens mostra que en David s'adona que s'enfronten a esdeveniments paranormals. Realment comença a tenir por. Demana que en Pol li tranquil·litzi demanant-li una explicació científica. Tanmateix no hi ha cap explicació.

I quin personatge has preferit?