Escrivim una carta (activitat d'entrega via fòrum)

Estimada Aina

Estimada Aina

par Emma Bruneau,
Nombre de réponses : 0

Estimada Aina, 

Com va? Espero que estiguis molt bé.

La meva formació de català ha acabat i debo tornar al meu pais, a França. El viatge en tren va anar força bé encara que el temps era llarg aquest diumenge.


Aquest més era una formidable experiencia. Recordes la nostra trobada ? Era al Starbucks, traballant el meu català pero no tenia un bon accent. Escoltant el meu accent, has rigut i t’he mirat malament. Per compensar la burla de mi, has vingut a la meva taula i em has ofert a ajudar-me, a més de les lliçons que estava fent a Catalunya. I aleshores vam descobrir que estàvem a la mateixa classe de català! Com més temps passàvem junts mostrant-me el país parlant català, més es desenvolupava la nostra amistat !

Avui m'acaben de contractar en una petita llibreria de la muntanya que espero algun dia presentar-te. L'equip amb el qual treballo és fantàstic.

Encara no sé quan tindré les pròximes vacances però tinc confiança en el futur, sé que ens tornarem a trobar i aquesta vegada et mostraré el meu país.

Tant de bo veure'ns aviat. 

Amb afecte, la teva amiga, Emma


(Modifié par Agnes Camatxo Buj. Écrit initialement le lundi 19 février 2024, 16:31)