Escrivim una carta (activitat d'entrega via fòrum)

Estimada Juliette

Estimada Juliette

par Yousra Gourri Kriouar,
Nombre de réponses : 0

Estimada Juliette,

Com va ? Espero que estiguis molt bé 

Jo estic molt contenta, acabo de tornar de Andorra, i saps qué ? va ser el millor viatge de tota la meva vida ! Vaig passar 3 mesos a Andorra. Recordes quan t’havia explicat que amb la nostra profesora de Català teníem l’oportunitat d’anar-hi per estudiar la llengua catalana ? Dons vaig decedir anr-hi i va ser una maravillosa decisió. En realitat vaig enamorar-me de aquesta ciutat, la cultura, els països naturals, la gastronomia, i la gent és molt simpàtica. Vaig fer moltes activitats, patinage, escalada, y va ser la primera vegada que faig ski, al principi va ser una mica difícil pero ràpidament vaig aprendre. Com m’ha encantat Andorra, vaig decidir anar fer el meu master a un país català, m'agradaria descubrir Barcelona y crec que traballaré en el comerç international després em quedaré tota la meva vida. 

Abans d’acabar, m’agradaria convidar-te a passar uns dies a casa meva durant les vacances de primavera. Farem picnics, sortirem gaudir del sol i l’aire lliure, cuinarem pastissos i si vols podem fer activitats culturals relacionades amb catalunya. Com et sembla ?

Tant de bo veure’ns aviat 

Yousra Gourri Kriouar