La rutina ideal

Fanàtica dels dissabtes

Fanàtica dels dissabtes

par Agnes Camatxo Buj,
Nombre de réponses : 0

Bona tarda!

El meu dia de la setmana preferit és el dissabte en qualsevol estació de l'any. És un moment en què m'agrada sentir l'embranzida de les possibilitats sorgides del dia anterior, el divendres, i que encara hi ha el descans de l'endemà diumenge. Penso que una jornada de dissabte té tot de possibilitats ben diverses.

Personalment m'agrada començar els dissabtes amb una sessió d'spinning o de natació cap a les 9 (nou) en punt seguida d'un esmorzar bo compartit cap a les 11 (onze). D'aquest inici del dia gaudeixo molt el trajecte al centre esportiu, amb la llum neta del matí i la calma sonora de l'entorn que de seguida queda contrastada amb el rebombori del gimnàs. Sento que tot plegat em transmet bona energia.

De l'esmorzar del dissabte m'agrada la flexibilitat, la possibilitat d'allargar-se en un vermut a les 12 (dotze) del migdia i, si cal, fins i tot en un dinar a les 14 (dues). La combinació de gustos, la confluència de gent al cafè de confiança i la pausa amb què arriba la tarda del sisè (6è) dia de la setmana. El vespre gaudeixo de passejar una altra vegada cap a les 16 (quatre), visitar ma iaia a les 17 (cinc) i sortir una estona amb amics sobre les 19 (set). De vegades, acabem sopant cap a les 21 (nou), però prefereixo no fer gaire tard, ja que per a mi és important passar un diumenge descansat per tal de poder preparar bé la setmana. 

Us agrada el meu dissabte ideal? Fins aviat!