La rutina ideal

Un dissabte instens !

Un dissabte instens !

Bởi Ilona Louveau -
Số lượng các câu trả lời: 0

Bon dia ! 

Sí, el teu dissabte ideal sona genial!!

Jo també, el meu dia preferit és dissabte. Dissabte és el dia que vaig tornar a casa amb la meva mare. M'encanta el fet d'haver tingut una setmana intensa i quan arribi el dia, sentir que tota la pressió se'n va de nou i tenir el plaer de marxar. M'agrada que el dissabte sigui intens, sent l'únic dia del cap de setmana que les botigues estan obertes, normalment amb la meva mare sortim tot el dia, passegem per la ciutat.

Normalment m'aixeco cap a les 9 del matí, m'assec a esmorzar cap a les 9:30 i a partir de les 10:30 pot començar el dia. És a partir d'aquest moment que comença el compte enrere fins aproximadament a les 19 h. De 10:30 a 19:00, anem a comprar amb la meva mare, supermercats, centres comercials, centre de la ciutat... Normalment arribem al centre de la ciutat cap a les 16:30, moment perfecte per anar a berenar amb els nostres forners preferits. Normalment tinc una rosa de sorra amb un te gelat o una fanta, ja que per a la meva mare té un cappuccino d'avellanes i una tarta de festucs i gerds o un pain au chocolat. Després d'haver-nos gaudit, anem a passejar pel poble, anem a Sephora, Pimkie, XandO...

Finalment agafem el cotxe per tornar a casa, preparem un televisor, és un ritual de dissabte al vespre. Hi posem de tot, formatge, petits pastissos d'aperitiu, unes bones postres i una mica de beguda.Per mi, dissabte ha de ser intens i has de fer el màxim possible. Per a mi, un dissabte passat a casa significa angoixa i temps perdut.

Per això diumenge és EL PITJOR dia del món. La majoria de vegades fa mal temps, no hi ha res a fer, provoca ansietat. Com que normalment no hi ha res a fer, em passo el dia descansant, empaquetant les coses de la setmana i gaudint del dia amb la meva mare.