Tinc castanyes (Plats Bruts)

Tinc castanyes (Plats Bruts)

Tinc castanyes (Plats Bruts)

par Zelie Lechappellain,
Nombre de réponses : 0

Hola a tothom, us dono la meva opinió sobre la castanyada!! !

M'ha agradat molt parlar de la Castanyada perquè m'ha permès conèixer una nova tradició. 

En el capítol de la sèrie Plats Brut que vam veure a classe, em va agradar molt l'ambient cinematogràfic de la sèrie. M'agrada molt com es va rodar i em va agradar molt el tema de l'episodi que barreja la festa de la castanya i Halloween. 

Pel que fa als personatges, m'ha agradat molt Lopes, però molts de vosaltres ja n'heu parlat, així que diré David. 

David és molt divertit i expressiu. De fet, està menys aferrat a la tradició i prefereix celebrar Halloween que la Castanyada, però crec que cadascú és lliure de fer el que vulgui. M'agrada el fet que es mantingui ferm en la seva decisió de celebrar Halloween. El que també és curiós és que Halloween és la festa dels morts i la por, però David és un gran covard. Crida de por durant tot l’episodi.

Un dels moments on la por és present en l'episodi: 8:59 minuts

Un home entra a la casa per la porta. No avisa que entra i sorprèn tothom. Té una eina clavada al cap. S'estira a terra com si s'estigués morint. En realitat és Ramon fent una broma a tothom, es va treure la broma, tothom es va espantar perquè tothom cridava de pànic.

Benvinguts de nou a la universitat!!