Sol·licitud de pràctiques

Sol-licitud de pràtiques a la Museu Nacional d'Art de Catalunya

Sol-licitud de pràtiques a la Museu Nacional d'Art de Catalunya

par Ilona Louveau,
Nombre de réponses : 0

Benvolgut Josep Serra i Villalba, 

Estigui, vostè molt bé, 

Estudio Història de l'Art i Arqueologia a la Universitat de Rennes 2. En funció dels criteris de selecció. Sóc tot el que busques, sóc organitzada, seriosa, puntual.

M'agradaria enviar-te la meva sol·licitud per informar-te de la possibilitat de fer pràctiques al teu establiment. Vaig descobrir el Museu Nacional d'Art de Catalunya mentre passejava per la ciutat i em va intrigar molt.

Des de la meva infantesa m'han fascinat totes les formes d'art, pintura, escultura... Per això m'agradaria desenvolupar el meu interès per les arts fent pràctiques al vostre museu. A més, a més de reforçar aquest interès, em permetria practicar el meu català i així poder millorar.

La meva presència podria ser beneficiosa per al vostre museu per tal de promocionar-lo de la millor manera possible. Tinc moltes idees per mostrar el vostre establiment i les vostres properes exposicions. Però també per descobrir si les tècniques de conservació i restauració són diferents de les nostres.

Les pràctiques em permetrien aprendre més sobre la vida professional dels catalans. A més, em donaria més coneixement sobre l'art català i aquests artistes famosos. També m'agradaria poder aclimatar-me a la ciutat per plantejar-me la mudança.

Espero rebre notícies seves aviat. Cordialment,

LOUVEAU Ilona