Sol·licitud de pràctiques

Sol.licitud de practiques a l'escola primera

Sol.licitud de practiques a l'escola primera

par Mila Saboureux,
Nombre de réponses : 0

Benvolgut senyor Ginola

Em dic Mila Saboureux i actualment sóc estudiant de tercer curs de psicologia a la Universitat de Rennes 2;

M'agradaria incorporar-me a la vostra pràctica de psicologia a l'escola de primària “embaracacions petites".

Per això vull manifestar el meu interès en la possibilitat de fer pràctiques en aquesta escola de Barcelona.

Les meves competències en psicologia infantil, psicologia d'adults i psicologia social, així com la meva experiència amb nens, joves i fins i tot persones grans amb discapacitat, em permetrien ajudar-vos amb nens petits a l'escola, però també amb els professors de l'establiment. .

Durant la meva carrera a Rennes, vaig adquirir sòlids coneixements teòrics en psicologia pràctica, així com en psicologia infantil i adulta. Estaria encantat de poder donar-te suport en la teva feina i aprendre coses noves mentre comparteixo les meves habilitats amb tu en un entorn d'escolta i cura.

Sóc atent, tranquil, servicial, apassionat i espontani. També sé adaptar-me a totes les situacions i a totes les poblacions.

Gràcies per endavant per la vostra atenció a la meva aplicació.


Sincerament,

Mila Saboureux