Sol·licitud de pràctiques

Pràctiques de logística i transport al port de Barcelona.

Pràctiques de logística i transport al port de Barcelona.

par Yousra Gourri Kriouar,
Nombre de réponses : 0

Benvolgut responsable de recursos humans,

Em dic Yousra Gourri Kriouar, actualment estudiant en el tercer any de la llicenciatura en Llengües Estrangeres Aplicades anglès i espanyol, amb especialització en el comerç internacional. Amb aquesta carta, m'agradaria expressar el meu interès en la possibilitat de realitzar pràctiques al port de Barcelona amb un interès específic en l'àrea de logística i transport.

El vostre prestigios port em crida l'atenció per la seva excel·lència en el sector i la vostra dedicació a l'èxit internacional. Crec que les meves habilitats lingüístiques, conjuntament amb la meva formació en el comerç internacional, em preparen per aportar valor al vostre equip.

Amb una base sòlida en les llengües estrangeres i una comprensió profunda dels procesos de negoci internacionals, estic molt contenta per treballar amb un equip dinàmic com el vostre. La logística i el transport són àrees en les quals estic desitgant guanyar experiència practica.

La meva capacitat per aprendre ràpidament, adaptar-me a nous entorns i la resolució de problemes són elements que estic segura que contribuirien al vostre equip.


Dono les gràcies per considerar la meva sol·licitud i estic disponible per a una entrevista per aprofundir en com les meves habilitats i coneixements podrien ser una valor afegit per a la vostra empresa.


Atentament,


Yousra Gourri Kriouar