La rutina ideal

Divendres, un dia productiu :)

Divendres, un dia productiu :)

par Maria-Fernanda Godoy Cantillan,
Nombre de réponses : 0

Bon dia!

El divendres és el dia que prefereix, és un dia que puc ser productiva i relaxar-me quan la nit cau perquè després estic al cap de setmana i puc descansar. 


El divendres comença amb un generós esmorzar a dos quarts de set : pa torrat amb mantega, fruites, cafè amb llet i un iogurt d'arandanos. Després vaig vestir-me i maquillar-me ràpidament perquè després vaig agafar el bus fins a Rennes. M’agrada escoltar música durant el trajecte, és un ritual matutí que em posa de bon humor. Quan arribo a la universitat, parlo amb les meves amigues abans la classe. El divendres tinc classes d’història, la meva materia favorita. Estic a Rennes fins a les quatre de la tarda, estic un poc cansada però feliç per descansar. A la nit, sopo a les set i em fascina acabar el dia veient una pel·lícula amb el meu xicot o parlant amb ell dels nostres projectes per al cap de setmana. Abans de dormir, em dutxo i després faig la meva skin care.


De vegades, quan no tinc classes els divendres, sempre vaig al museu de Belles Arts amb els meus amics o faig els meus deures si el dia està plujós.

Els divendres la gent sol ser més alegre i amable, a més, sol passar que divendres sigui un dia molt assolellat, cosa que fa més entretingut sortir a passejar pels parcs i pels carrers.


I tu, quin dia t'agrada més?