Tinc castanyes (Plats Bruts)

Tinc castanyes (Plats Bruts)

Tinc castanyes (Plats Bruts)

par Erica Sousa Miranda,
Nombre de réponses : 0

Bona nit a tothom!

Vaig trobar l'ultima classe molt interessant sobre el dia de la castanyada. Em va agradar saber que a Portugal se celebra el Dia de la Castanyada de la mateixa manera que se celebra a Catalunya.

M'ha agradat molt veure la sèrie "Plats bruts", els personatges són molt divertits i tinc molta curiositat per veure la resta d'épisodis.

El personatge que vaig triar va ser en Lopes, m'ha agradat molt, és un bon actor, és divertit, vol celebrar el Dia de la Castanyada com se celebren a Catalunya, és a dir, no vol que s'acabi la tradició. Al Lopes no li agrada Halloween perquè li fa por i també vol celebrar el que és del seu país. Lopes, tot i que estava en una festa de Halloween, ho celebrava com ho faria, es va beure el seu moscatell i va voler mantenir la tradició.

El fet sorprenent que em va impressionar el dia de la castanyada és que la gent es disfressa de castanyers i castanyeres i no deixa morir la tradició. I el que més em va sorprendre i em va fer sentir nostàlgica va ser saber que el Dia de la Castanyada se celebra a Catalunya de la mateixa manera que se celebra a Portugal.

Al minut 12:55 (dotze minuts i cinquanta-cinc-segons) els personatges comencen a sentir sorolls i s'espanten i aleshores apareix algú a la porta i s'espanten i comencen a cridar. El personatge que entra diu "Sóc la mort". Crec que és una dels parts més espantoses d'aquest episodi, tots tenen por i té una connexió amb la mort. Creuen que moriran i temen per les seves vides i volen escapar d'allà. El més icreïble és que Lopes no renunciaria al moscatell per res, tenia por i sempre fugia amb la beguda. Finalment, el personatge que va entrar es revela i aleshores comencen a riure de nervosisme i alleujament perquè no es moriran i només era une broma del Pol.

Bones vacances!